onsdag 24 juni 2009

Fan för flashbacks.....

Jag visst kan det va trevligt med flashbacks t.ex när man tänker tillbaka på när man var liten och lekte röda vita rosen med alla barnen i området, och när man tänker tillbaka får man samma känsla och det känns som om man e där just nu. Men vissa saker som man bara vill glömma är inte härligt att få flashbacks till. Saker som man kanske ångrar eller en upplevelse man bara inte vill uppleva igen. Då e det fan för flashbacks!

Härlig dag i dag vädret e på topp och humöret med tummen upp för det :)
Känns som jag levar i min sex and the city värld när jag sitter här och skriver, lite som carrie faktiskt. Gash älskar den serien blir nog att kolla på det lite i kväll brukar göra det typ varje kväll nu.
Nehe nu ska jag fixa dansbands låtar till helgen....Motala kommer och dom älskar dansband HAHA inte :D Ska bli kul att träffa Melker och Olle igen!

Tills vi hörs igen ha det toppen och komm ihåg Alla människor är i alla fall lite blonda inuti

Hugs and kisses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar