torsdag 25 juni 2009

Råa korvar och nicoles fem egon!

HEEEJEEEEE!
Kom precis hem efter att ha grillat med Emmy Linn Fanny och Viktoria. Gick inte så bra för vi fick inte i gång grillen. Men det var jätte kul ändå!

Jag fattar inte hur man kan dömma någon efter storleken.....Det e så jävla lågt om man tycker synd om någon bara för den är lite kurvig HALLÅ lägg av! Personen under är kanske underbar och jätte snäll och bara för den är lite kurvig behöver den inte må dåligt för det.
Det är inte utsidan som räknas det är insidan. Och även om det är utsidan man ser och kanske gör att man väljer att försöka lära känna personen pågrund av den så är det insidan som gör att man VILL lära känna den och skapa en relation med personen. Alla människor är vackra även om dom kanske inte är ''skit snygga'' kan dom ändå ha ett hjärta av guld!

Ja jag har mina åsikter men alla e vackra på sitt sätt och det ska man aldrig glömma!

Bra dag även om jag e en riktig bitch ibland, förlåt jag har mina humörsvängnigar :)

Hugs and kisses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar