tisdag 23 juni 2009

Japp jag följde grupptrycket!

Heeejeee!
Då var det tid för mig att börja blogga, vet inte hur det ska gå men jag ska göra mitt bästa!
Jag ska antagligen berätta lite om mig men om ni läser min blogg kommer ni efterhand att lära er allt om mig ;)
Dagen var nice jobbade och slet... Haha mitt jobb e jätte chill typ sitta i solen och läsa en bok och få betalt för det, kan det bli bättre?Nej skulle inte tro det!Sen sola igen i havslätt (mitt andra hem) va trevligt. Det va en liten sammanfattning om min dag, var ganska lugn.
Det blir ett kort test inlägg, för jag e trött och ska kolla på andra bloggar nu.
Hoppas någon gillar vad jag skriver även om min svenska inte e den bästa :)

Ha det toppen och glömm inte BLONDINER är smarta och har roligare ;)
Hugs and kisses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar