måndag 24 augusti 2009

Missing you.....

Saknaden är stor, jag saknar dig! Det är inte samma sak utan dig!
Vad är saknad egentligen... en känsla? Ja det e det väl och en jobbig sådan. Att veta att man inte får träffa någon på ett tag eller så kanske man aldrig träffar den igen. Eller kan man känna att man saknar nått i sitt liv... Man känner att man vill ha nått mer i sitt liv eller att man saknar nått man hade innan, det kan va sin gammla skola eller att man känner att man saknar dom där snygga skorna i affären ja det kan va vad som! Men det är en jätte jobbig känsla och i sånna här tider då man byter skola och kompisar flyttar så känner man massa av saknad. Men det behöver inte alltid vara negativt för om man saknar någon blir det roligare när man ser den igen. Ja saknad e en konstig sak det kan få en att gråta och va glad men jag tror att saknad e något ledsamt men det som kommer efter saknad är något bra. Det e klurit det här... men om man har underbara vänner (som jag har) så klarar man sig igenom allt och det inkluderar saknad med!
Jag har inte gråtit mycket men det betyder inte att jag inte saknar dig, FÖR DET GÖR JAG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar