fredag 21 augusti 2009

Emmy vill ha ruttifrutti!!!!

Ture
Hej alla!

Det e inte kul att blogga längre så jag gör det inte ofta :) Men nu har jag börjat NV och allt har gått bra tycker jag. Jag trodde inte att jag skulle känna mig som en dum blondin men det gör jag men förhoppningsvis blir det bättre med tiden. Vi har fått en katt-unge som heter Ture han e såååå söt men han gillar inte Mille men dom blir nog kompisar. Jag känner mig possitiv idag och det e toppen!!! Snart fyller Emmy år och jag håller på och fixa och styra som vanligt. Imon ska jag träffa Frida hon har flyttat och har det toppen i växjö, jag e stolt över henne men jag saknar henne. Jag saknar också Vallhalla lite och alla roliga lektioner och roliga lärare men dom på oscars e säkert också kul när man lär känna dom. Jaha jag vet inte vad jag ska skriva men nu ska jag glo på tv. Ha det bra alla!

HUGS AND KISSES

Just det läste ett bra citat här om dagen "Det spelar ingen roll vilka kort man sitter på det är hur man spelar dom" typ så var det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar